9 Aralık 2009

Gözyaşlarına Açılım...

Eskiden olsa siyasi içerikli çok fazla yazı yazardım, ama artık kendimde o gücü ve metaneti bulamıyorum. Çünkü artık terör laneti o kadar çok canımızı yakıyor ki kelimeler kifayetsiz kalıyor.

17 yaşındaki bir kız atılan molotof kokteyli yüzünden can veriyor, tokatta 7 asker çapraz ateşe alınıp şehit ediliyor, her gün birçok şehirde bir çok neidüğü belirsiz maskeli soytarılar eylem yapıyor, taş atıyor, can yakıyor... ve Devlet sessiz sakinliğini koruyor.

Yok terörist başının odası bilmemneymişte, sineklikten nefes alamıyormuşta, amanmışta canımmışta. 1999 senesinde yakaladığında assalardı mesela bu güne kadar üstü toprakla örtülmüş gitmiş bir konu olacakken 18 cm2 daralan hücrenin hesabını soruyorlar bizden şu gün.

Şimdi ben böyle hükümeti eleştirmeyeyim de, laf söylemeyeyim de napayım..

Açılım nidaları ile gezen bakanlarımız gayet güzel devam ederken sözlerine, dtpli köpeklerden cevap geliyor. "Açılım bitti, açılım bitti" ardına bir kahkaha, ve bakanımız diyor ki "biz yine de devam edeceğiz". Bir tane hükümet sözcüsü demiyor ki, Bu açılım dtp'ye özel bir açılım değil ve muhattabı dtp değildir o yüzden onlar konuşsunlar biz işimize bakarız it ürür kervan yürür. Yok diyemediler demediler, çünkü direk muhattapları bölücüler, açılım kürt açılımı değil bölücü açılımı. Hani terör örgütü muhattabınız değildi..? hani öcalan sizin muhattabınız olamazdı?

Ya ben olayı çok yanlış yerlere çekiyorum, ya da en doğru şeyi söylüyorum...

Takdir Sizin...

1 yorum:

Olcay Deniz Çilingir dedi ki...

yürekten katılıyordum.