11 Mart 2008

Takvimlerden Haberim Yok!!

Zaman.. Herşeyin ilaçı, umutun yoldaşıdır. İnsan hayatında ister istemez hep birşeyleri bekler, bekledikçe zamana sarılır, bu döngü böyle gider durur.

Son zamanlarda olduk olmadık şeylere canını sıkıp, buhran yapan ben bir kez daha anladım ki, herşey zamanla :] Sen ne kadar kendini yırtsanda vakit geliyor geçiyor. İyi şeyler getiriyor, kötülerin izlerini siliyor, bazen de süpriz yapıp tekrar buhranlarla geliyor kucağında :]

Biliyorum şu yukarıda bahsettiğim herşey zaten sizin de çok ama çok iyi bildiğiniz şeyler. Canım istedi bir daha altını çizeyim dedim, zamana güvenmenin ne kadar önemli olduğunu. Ha ayrıca zaman nasıl olsa her derde deva diye de bazı yaşanacakları ertelememe kararını verebilmekte hayattaki en önemli görevlerimizden birisi bence.

Son yaşanmışlıklarımın üzerinden aylar geçti, göz açıp kapayıncaya kadar da yıllar geçmiş olacak.Ben güveniyorum zamana ve yoldaşına, sizinde güvenmenizi şiddetle tavsiye ediyorum nacizhane :]

Güzel günler bizi bekler dostlarım, arkadaşlarım ve bilimum insanlık :]

Hiç yorum yok: