31 Ağustos 2010

Sübaneke işallaa yareppim işalla dinimiz aminnn

Her hafta olmasa da gözüme çarptıkça Uykusuz ve Penguen dergilerini alırım. Gerçi eskiden Lombak ve L-Manyak'ın ciddi takipçisiydim. Benim favori cizgiler ise her zaman "Cihangir'de bir ev" olmuştur. Gel zaman git zaman derken yayınlanmaz oldu, bende daha çok Uykusuz'a çevirdim rotamı. Aldığımda her köşesini okumasam da genelini okurum derginin. Ama her zaman önceliği Fırat'a veririm :) Bu ufak veledin maceraları beni her zaman güldürüyor.Tamam kabul ediyorum kahkahalar attırmıyor ama insanın ağzından kulaklarına doğru güzel bir tebessüm bırakıyor.

Birinci albümü çıktı alalım okuyalım derken, Uğur Gürsoy ikinci albümü de patlattı. Onu alalım okuyalım derken bir gazetenin haftasonu ekinde gördüm ki Fırat'ın bez bebekleri piyasaya çıkıyormuş. Ben şahsen beğendim. Gidip bir tane alır mıyım? Pek zannetmiyorum ama belki sizin haberiniz olursa bir tane edinmek istersiniz diye sizinle paylaşayım istedim.

Hiç yorum yok: