25 Aralık 2009

Veee Gecenin Büyük Süprizi Rüçhan Çamay :)

Hababam sınıfı filmlerinden birinde başlıktaki replik ile Kemal Sunal, Rüçhan Çamay kılığında çıkar ve "Ne Haber" isimli şarkıyı seslendirir. Aslında o kadar güzel bir şarkı, o kadar güzel bir sahnedir ki, insan kendini gülmekten alıkoyamaz.

Tabi bende bu sahneyi izleyene kadar kimdir nedir bilmiyordum Rüçhan Çamay ama 70ler Türk pop ve hafif müziğine her zaman bayılırım. Zaten günümüzde de birçok sanatçı parayı bu şarkıların coverlarından kazanmakta.

Ama ben yenilerini dinlemek yerine, sağolsunlar üşenmeden youtube'a upload eden arkadaşların yüklediği o cızırtılı taş plak tınılı hallerini dinlemeyi daha çok seviyorum. Ara ara Youtube'a girer bu eski şarkıları dakikalarca karıştırır ve bundan büyük bir keyif duyarım :) Bilmiyorum sizin hoşunuza gidiyor mu bunlar fakat benim her zamanki gibi bir kaç tane nacizhane tavsiyem olacak ;

Rüçhan Çamay - Ne Haber.
Yeliz - Bu Ne Dünya Kardeşim.
Belkıs Özener - İçin İçin Yanıyor.
Belkıs Özener - Sevemedim Kara Gözlüm.
Seyyal Taner - Son Verdim Kalbimin İşine

vs vs.. Daha yüzlerce sadece bunlar aklıma bir anda gelenler :)

Hiç yorum yok: