8 Ağustos 2008

Hayatlar...

Facebookta başkalarının resimlerine bakıp onların hayatlarına özenirken insanlar farketmezler ki kendilerinin de başkaları tarafından özenilen bir hayatı bir yaşamı vardır. Kafasını sağına soluna çevirmekle bile birşeyleri farkedebilecek iken at gözlüğü olmamasına karşın varmış gibi davranan tembel bünyeler, yani biz, birgün farkına vardığında herşeyin geç olduğunu anlarız mütemadiyen. Geç mi erken mi karar verememiş bendeniz, şaşırmaktayım kendime ve hayata;

Evet hayat sürprizlerle dolu ve hala şaşırtabiliyor beni. Şaşırımlar arasında kalmış bünye, insan olduğunu mu hatırlar? Yoksa bu da gelir bu da geçer melankolisine mi girer?

Değerleri arasında mı ezilir? Yerim lan sizin değerlerinizi külhanbeyliği mi yapar?

Uzun zamandır yazmıyordum buralara :) bir geldim pir geldim :)

Anlamadınız biliyorum hiçbirşey. Bende anlamıyorum o yüzden "No Panic" :)

Hiç yorum yok: