3 Nisan 2008

29 Mart

Ha yazdım ha yazıcam derken üzerinden neredeyse bir hafta geçti. Beni tanıyan arkadaşlarımın bildikleri üzere 29 Mart doğumgünümdü ve her zamanki huzur mekanımız Hollywood Myhane'de süper bir organizasyon ile kutladık :] O kadar güzel bir gece oldu ki benim için, o kadar eğlendim ki, kelimeler kifayetsiz. Bu kadar eğlenmemin sebebi Ankara'daki bütün sevdiklerimin, bir kaç eksikle o akşam benim yanımda olmuş olmalarıydı. Beni yalnız bırakmadılar sağolsunlar. Şarkılar, türküler falan derken saat 8 gibi başlayan gecede saat 12'yi nasıl ettik anlayamadık :]

İsim isim saymak gerekirse o akşam beni orda yalnız bırakmayan;


Murat Gazi, Kübra, Gülçin, Ergün, Murat Mak, Fehim, Selva, Ali Kemal, Erman, Kardeşim, Burcu, Göktürk, Mert, Leyla, Aydan, Gülçin, Burak, Olcay, Arcan, Esil, İpek, Koz, Oruç, Nazmi, Murat Polat, Serhat, Tuncer, Ahmet Yüce, Kıvılcım, Eda ve Şuursuz velet Ozan'a çok çok teşekkür ediyorum tekrar tekrar.

Sağolun, varolun, Allah bizi ayırmasın :D

Hiç yorum yok: