13 Şubat 2008

I'm No Good...

Birkaç gündür ordan burdan duyar olmuştum Amy Winehouse ismini. Britney Spears'ın sarhoş ortalığa düşmesi ile bağdaştırılmıştı. En son grammy ödüllerini de topladıktan sonra iyice merak etmeye başlamıştım zaten.

Google'dan bir iki baktım. Çirkin bir hatun :] bir de uyuşturucu müptelası, yok kocasını dövmüş falan... Dünya kadar skandal haber :]

Dedim bizim Olcay'a var mı sende bu hatunun şarkısı biliyor musun nedir ne değildir diye? o da eksik olmasın gönderdi bir şarkısını ve bende o sırada bir kaç şarkısını daha indirdim.

Bir ses var Amy'de :] inanamazsınız. Gerçekten insanı çabucak etkileyen ve esir eden. Dinlediğinde insanda değişik duygular uyandıran bir müzik. uzun zamandır böyle güzel ses dinlememiştim ama sonunda bulmuş oldum. Gerçekten Etkileyici. O çikrin hatundan bu güzel ses nasıl çıkıyor anlayamadım :]

You know I'm no good.. Dinlenilesi :]

Hiç yorum yok: