24 Mayıs 2008

Dexter...

Artık blogumu takip eden arkadaşlarım, dostlarım biliyorlar ki sıkı bir dizi takipcisiyim. T.v.'den takip etme imkanı bulamadığım için genellikle internetten indirip arşivliyorum dizileri. Uzun zaman önce indirmiştim "Dexter" dizisini ama izlememiştim. Olcay'ın ikna çabaları sonucunda izledim ve gerçekten çok ama çok başarılı buldum.

Soluksuz izlenecek kadar heyecanı dorukta tutan dizinin ana karakteri Dexter Morgan, Miami polis departmanının kan analiz uzmanı ve aynı zamanda bir seri katil :] klasik gelen konunun altından çıkan hikayeler inanılmaz güzel. Prison Break ve Lost'u sollayarak gönül top10'umuzda birinci sıraya oturdu şimdilik. Aslında daha fazla detay vermek isterim ama yazıyı spoilera boğmaktan kaçınmaktayım :] en iyisi siz izleyerek görün. Ha bu arada 1. sezon bölümleri "e2" kanalında yayınlanmaktaymış, ilgilinize...

Mevcut 2 sezon ve 24 bölümü var ve 3. sezonu ise 2008 Eylül ayında başlayacakmış.

Hiç yorum yok: